donderdag 31 juli 2014

Genieten!!!

Onze vakantie zit er weer op!
Met het hele gezin waren we dit keer naar Zweden gereisd.
Dit is ons erg goed bevallen,
zeker na 2 jaren in de hitte te hebben gezeten.
We hadden een groot huis aan een prive-meer,
waar we heerlijk hebben gevist, gezwommen,
 bevers, elanden en kraanvogels zagen.
Waar we ook een meidenavond hebben gehouden, 
met standaard een maskertje op.
Selfie
 Altijd leuk, gezellig en veel lol.
En dat werkte aanstekelijk, zoonlief wilde ook een masker ;-)
 Heerlijk wandelen met z'n allen, langs de scherenkust.
  En dan zit het er weer op!
Lekker weer in mijn eigen bed, mijn huis en tuin.
Altijd weer fijn, maar er is gelijk weer veel werk te verzetten:
de laatste vakantie was......en de nieuwe was:-)
Gelijk weer 2 avonden aan het werk.
En dan de moestuin........wat groeit alles snel in 2 weken tijd.
Deze zinnia's vind ik schitterend!
Vrolijke kleuren en zo verschillende bloemen.
 Ook oogstte ik Carolus aardappelen en gele sperzieboontjes.
Da's pas genieten!!!

2 opmerkingen:

  1. Wij waren in Noorwegen en hebben het juist heel erg heet gehad! Ongebruikelijk warm meer in het Noorden!
    En ja, die vakantiewas.... Ik had heel veel!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben een heerlijke vakantie gehad als ik het zo lees...
    Zweden lijkt me een mooi land, staat ook nog op ons wensenlijstje voor ooit!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen