zaterdag 7 juni 2014

Voor mijn zomerse trui ben ik aan het 
breien én haken.
Een hele uitdaging, omdat bij mij 
de steek verhoudingen nooit kloppen! 
Ik heb altijd ander garen en ik verander 
vaak het patroon, 
omdat ik het liever anders wil.
Soms baal ik daar giga van,
maar eigenlijk wil ik ook weer niet precies het zelfde, snap je.
Ik wil gewoon altijd een beetje tegendraads werken.
En daar voel ik mij het beste bij ;-)

  Ik geniet niet alléén van het mooie weer: 
Snoekie snurkt op de andere tuinstoel ;-)
  Mijn prachtige roos, 
dacht dat ik vorig jaar bij de ALDI,
 een New Dawn gekocht had!!!
Rara hoe kan dit?
Fijn pinksterweekend.

1 opmerking:

  1. Wel een prachtige kleur, de roos, maar inderdaad geen New Dawn.
    Dat ziet er al mooi uit, je zomerse trui in wording!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen