zaterdag 15 maart 2014

Vol verwachting


 322 steken heb ik op de pen!
Het past net!
Maar komt dit wel goed, al die lange blauwe draden.
Ga ik er niet achter haken?
Vol verwachting brei ik verder! 
 Met grote verwachting lees ik dit boek.
Weer een prachtig spannend verhaal van Karin.
 
Op mijn verjaardag kreeg ik een mini kweek bakje.
Geen gewone zaadjes, maar thee zaden.
Zodat ik straks heerlijke eigen gekweekte thee kan drinken. 
De kamille, helemaal achteraan, komt al op! 
Vol verwachting sproei ik elke dag ;-) 

3 opmerkingen:

  1. spannend breiproject, en wat leuk om zelf je thee te kweken, ik heb ook wel theekruiden in mijn tuin ja, citroenmelisse, munt in twee smaken (in een bak en in een pot, anders woekert het te hard), citroentijm en de kamille komt vaak vanzelf wel ergens op. Ik ben benieuwd wat er bij jou nog voor plantjes tevoorschijn komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat leuk, thee in de tuin! Ik heb hier alleen munt voor thee in mijn tuin.
    Oei, wat veel steken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer even op bezoek was op mijn blog. Ik zal nu even gezellig bij jou kijken.
    Groeten van Tijm

    BeantwoordenVerwijderen