donderdag 2 januari 2014

The Sky 2013


Op 1 januari 2013 begon ik met een jaar project.
Om meer bewust te worden van de mooie luchten.
Ik ontdekte: 
Dat we best wel grijze dagen hebben, 
maar dat die vaak eindigen met prachtige zonsondergangen!
Dat Nederland echt een wolkenland is!
Juist als het heel koud is,
ook de mooiste helder blauwe luchten laat zien.  
Dat ik blij ben dat ik in ons kikkerlandje woon ;-)
Mijn project is nog lang niet af,
misschien komt nu de grootste klus wel.
Ik heb aantekeningen gemaakt van 
bijzondere waardevolle gebeurtenissen.
Ons 25 jarig huwelijk,
3 van de 4 kinderen hebben hun diploma gehaald.
Voor het Vmbo,Mbo en de Hbo.
Maar ook de kroningsdag en de heftige stormen.
Als dat af is ga ik hem
 op een deken naaien of quilten.
Zodat het een bruikbaar herinneringskleed wordt.


2 opmerkingen:

  1. Nou, dat klinkt als een uitdaging! Het lijkt me erg leuk om dit allemaal vast te leggen in een kleed.Ik houd ook erg van luchten en wolken, zou me geen raad weten als ik die lucht niet elke dag kon zien...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al die kleuren blauw en grijs zien er al vast heel boeiend uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen