woensdag 29 januari 2014

Oud Rose

Blauw is mijn kleur.
maar sinds kort wordt het rose, oud rose.
Zo breide ik jaren geleden al eens deze ajour-sjaal.
Daar had ik 2 kleuren ruche's aan zitten,
 die ik helemaal niet meer van deze tijd vond.
Met het tornmesje heb ik de sjaal gerestyled.
en draag ik hem weer met plezier bij mijn nieuwe jas.
 Van een bol gesponnen wol breide ik Vera.
Elke keer als ik een patroon van haar brei 
ben ik onder de indruk van haar creatieviteit.
Alle patronen zitten zo goed in elkaar,
 dat het een plezier is om hem te breien.
Hier is Vera nog een slappe slome luie beer. 
 Ondertussen ben ik begonnen met een nieuw project.
Helemaal passend bij mijn rose tulpen.
 Het opzetten van de boord heb ik met......
blauw gedaan.
Ik kan het niet laten ;-) 

2 opmerkingen:

  1. Je bent in de roze wolk! Zoals je misschien wel weet ben ik ook een blauw-mens, en ik houd ook van roze...
    Die sjaal is leuk, staat goed bij je jas! En er komt nog meer gebreid roze aan..., wat gaat dat worden?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even, dan moet je blog een andere naam :-)
    Je bent vast een "zomertype", dan zijn blauw en roze gewoon allebei je kleuren!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen