zaterdag 14 december 2013

Leuk dagje uit...

 Vandaag heb ik mezelf op een dagje uit getrakteerd ;-)
 Eerst heb ik genoten van het Midwinterwolfeest.
Schitterend.
Er was heel veel wol,wol en nog eens wol.
En overal heb ik even aan gevoeld,hmmmmm.
 Kwam ik opeens oog in oog te staan met deze dames
Het aanbod was zeer gevarieëerd,
 zo nam ik een lap stof mee naar huis.
Een viltpakketje om thuis in elkaar te freunelen
en mooi oud rose garen.

Daarna ben ik naar galerie de Smederij geweest.
Waar 10 kunstenaars hun werken toonden.
Dit is het werk van Jozet Berkhout.
Van oude en nieuwe stoffen.
Een kanten kleedje, oud linnen laken of een borstrok. 
Het lijkt door de Engelse naad techniek, 
op glas in lood. 
Ik heb genoten.

1 opmerking:

  1. Ja, zo'n dagje uit klinkt me als muziek in de oren!
    Echt helemaal in ons handwerksfeertje...
    Wat een prachtige quilt laat je zien op de foto.

    Fijne zondag, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen