woensdag 4 december 2013

Advent-sjaal

Vanaf 1 december volg ik de instructies voor een advent-sjaal.
Elke dag komt er een nieuw patroon bij.
Ik had Jeanet van brei dat ik blij erover zien schrijven 
en op Ravelry zag ik de mooiste creaties van de afgelopen jaren.
Via van Anna's hand volg ik de Nederlandse uitleg, wel zo handig.
Het patroon gaf aan dat ik 103 steken moest opzetten.
Dit vond ik te breed en heb de helft genomen.
Het is dan even puzzelen:
het patroon moet wel mooi verdeeld worden.

Dag 1

 Dag 2

 Dag 3


 Dag 4

 Morgen schijnt er een moeilijker patroon te komen.
Ben heel benieuwd. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de sjaal ook breit! Er zijn dit jaar best een heel aantal nederlandse breisters...
    Ik brei graag vanaf het originele patroon van Kristin, vind het in 't engels gewoon lekker duidelijk.
    Wat een mooie kleur wol heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi project! En best wel groot, 24 verschillende steken..... Mooie kleur inderdaad.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen