vrijdag 13 december 2013

Advent-sjaal deel 3

Elke dag weer een nieuwe uitdaging!
Het ene patroon had ik zo af,
 terwijl de volgende heel gepuzzel was.
Ben heel blij dat ik maar 50 steken op de pen heb.
Zo lukte het om elke dag mee te breien.

 Dag 8 en 9
Hierboven is voor mij de moeilijkste dag.
Dag 10.
Hij is zó mooi.
Dag 10 heb ik maar een keer gebreid.
De steken vielen te vaak af
of ik had het weer verkeerd gebreid ;-)
Daar boven dag 11 en 12.
Ik ben op de helft, 
ben benieuwd naar de volgende dagen.

3 opmerkingen:

  1. Zo leer je er weer heel wat steken bij! Het wordt inderdaad prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, dag 10 vond ik ook een crime! Ik dacht steeds dat ik het niet goed deed. Toen ben ik eerst maar een proeflapje gaan breien...
    Je sjaal wordt prachtig en ik vind het erg leuk om te zien hoe hij bij jou 'uitpakt'...

    fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen