donderdag 3 oktober 2013

Fenna

 Mijn Fenna creatie is af!!!
Ik wilde al zo lang een sjaal met een mooi kleur verloop.
Het Fenna garen voldoet eraan.
Bij  een steekje los kwam ik een mooie sjaal tegen.
De "kabouter"sjaal.
Ik begon met 6 steken en in elke 4e toer
 heb ik aan beide kanten een steek gemeerderd.
Het was een verrassing hoe lang en hoe breed 
de sjaal zou worden.
De contrast kleur is van mohair garen,
een geslaagde combinatie.
In het puntje heb ik een knoop ingelegd, 
met een hand-made label eraan.


5 opmerkingen:

  1. Oh, dat heb je prachtig gedaan! Het staat zo enig bij je spijkerjasje... En dat kun je nu echt wel weer gaan dragen nu het koud wordt..

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je sjaal!!!De naam van de wol is voor jou wel heel toepasselijk...nu heb je dan Fenna met een Fennasjaal om d'r hals,ha,ha..leuk!Mooi blog overigens,ik ga je volgen en al vind ik hier niets om me via blogger als volger aan te melden ik heb je toegevoegd via bloglovin! ;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, deze sjaal! Ik kwam al regelmatig langs op je blog en vond al dat je een mooie naam hebt. Ik kan me voorstellen dat je het heel leuk vindt dat zulk mooi garen jouw naam draagt! Ik ben je nu ook officieel gaan volgen, dus tot ziens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is heel erg leuk geworden Fenna, en het geeft zo'n lekker zacht resultaat he!
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen