maandag 30 september 2013

Waaiend in de wind


Maandag wasdag!
Gelukkig is dat verleden tijd.
Ik was wanneer de mand vol zit en vandaag was zo'n dag.
Ik geniet altijd als hij lekker buiten kan hangen.
Lekker wapperend in de wind.
Vooral beddengoed......
om 's avonds heerlijk onder fris wasgoed te mogen slapen. 
Hmmmmm.
Vanmorgen op de fiets naar mijn werk, 
genoot ik al van de frisheid van de wind.
Eenmaal thuis kon ik niet binnen blijven,
de was opgehangen en 
heb ik mijn tuin eens aangepakt.
Al jaren wil ik hem veranderen, 
de overwoekerende geranium eruit halen.,
de herfstsedum weer meer ruimte geven.
Sieruien op een andere plek zetten,
 want die gingen schuil onder de hortensia.
Tussendoor even een bakkie thee.
Toen kwam het idee,
 om er ook een pinbord over te gaan maken op Pinterest.
Voel de frisheid van de wind.



1 opmerking:

  1. Ja, het was vandaag heerlijk weer! Ik heb er ook zo van genoten, maar dan wel zonder was, want die had ik zaterdag gedaan...
    Wat een leuk pinboard, ik ben meteen volger geworden! Ik houd van het weer, van wind en van hollandse luchten, prachtig!
    Morgen nog zo'n dag?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen