dinsdag 17 september 2013

Polswarmers

Afgelopen dagen is het een stuk koeler.
Het waait heerlijk......
De herfst doet langzaam zijn intrede.
Zomerkleren kunnen opgeborgen worden,
de warme winterse kledingstukken mogen weer aan.
Voor mij een moment om de kasten in te duiken.
Wat heb ik nog en wat wil ik er nog bij kopen of breien.

Zo vond ik bij Bolwol polswarmers.
Ze heeft er een mooie kabel in gebreid,
waardoor hij helemaal lekker aansluit.
Het patroon moest wel eerst getest worden.
Dat leek mij wel een leuke uitdaging.
Het is een andere manier van patroon lezen en breien.
Even kritisch kijken, 
maar de beschrijving zit goed in elkaar,
er zijn duidelijke foto's bij.
En ze zitten heerlijk!!


1 opmerking:

  1. Nog hartstikke bedankt voor het test-breien.
    Ik vind ze in het zwart ook heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen