dinsdag 13 augustus 2013

Knapzak wandelen rond Anderen

   
Prachtige wolkenpartijen gingen over ons heen.
Schitterende vergezichten.
Mooie rustieke hekjes met runderen op de achtergrond.
In de verte de kerktoren van Rolde.
Spannende paadjes.
Dreigende wolken, waar geen drup uit is gevallen.
Zo leuk, als je wandelt,
 je komt gemakkelijk met anderen in gesprek.
Bij Rolde fietste een oude man, op zijn driewieler ons voorbij.
We groeten elkaar......
Even later stopte hij enkele moestuinen.
Hij bleek er een tuin te hebben van 300m3!!!
Prachtige bloemen, groenten en bessen verbouwde hij er.
De donkere dahlia´s vond ik een compliment waard.
Waarop hij de schop pakte en er een stronk voor mij er uithaalde.
Lief he.
Blij en dankbaar liep ik de route, nog zeker 2 km,
 met mijn mooie aanwinst.
Hier staat hij te pronken in onze tuin.
Vanmorgen zag ik deze bijzondere lucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen