donderdag 8 augustus 2013

In mijn 8e maand


Ruim 7 maanden
ben ik elke dag de lucht aan het bekijken. 
Prachtige hollandse luchten.
En hij veranderd elke minuut.
Als kind lag ik graag in het gras 
naar de wolken te kijken, 
op zoek naar de mooiste afbeeldingen, 
meestal zag ik in de wolken "dieren".
Nu kijk ik naar de kleur van de lucht.
Van grijs, grauw. strak blauw naar wolken.
Mijn Sky project groeit en groeit. 
 Prachtig mooi om te volgen.
Rechts boven zijn van de vakantie dagen in Bretagne,
waar we elke dag een strak blauwe lucht zagen. 

Nog 5 maanden te gaan!!! 
Ik heb er zin in.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! En ik ben dan altijd weer benieuwd of nieuwsgierig..., en zo kwam ik weer op jouw blog..
    Je houdt van breien, van blauw en van de natuur!
    We hebben wel overeenkomsten hoor..
    Ik zet je blog in m'n leeslijst, want ik zie zulke leuke dingen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen