maandag 22 juli 2013

Ik ging op reis en nam mee.........

Heel veel blauwe bolletjes wol, met één rose.
Rijdend over de Franse snelwegen ben ik begonnen.
Zonder patroon, want het boek
 lag ergens in een van onze tassen ;0)
De blokjes staan voor de vele auto's.  
 De breitechniek die ik toepas heet Fair Isle.
Je breit dan met 2 kleuren, 
die je links en rechts van het breiwerk houdt, 
zodat de draden gescheiden blijven en niet in de war raken.
Het is even wennen, maar eenmaal bezig werkt het heel gemakkelijk.
 Tussendoor heb ik ook heerlijk
 op onze veranda boeken gelezen.
Romantische en spannende boeken.
Een heerlijk afwisseling.

Mijn sjaal was op de terugweg nog lang niet af,
maar mijn vakantie in Bretagne wel.
Als afsluiting van een mooie, zonnige en gezellige vakantie,
 heb ik enkele bretonse strepen verwerkt in mijn sjaal.

2 opmerkingen:

  1. O, wat een prachtige kleurencombinatie! Dat wordt een prachtsjaal hoor!

    BeantwoordenVerwijderen