dinsdag 25 juni 2013

Op visite

Terwijl ik op mijn tuinbankje brei aan mijn Saroyan,
krijg ik onverwachts visite.
Meestal is dat een van de poezen van de buren,
maar dit keer kwam een pad/kikker even langs. 
 Maar ook de slak is een beestje die zich regelmatig laat zien.
Zelfs aan de onderkant van het blad, 
zit een slak van mijn hosta te genieten.
Je kan nog net zijn lijfje zien.
Moet je eens zien hoe deze balanceert voor een hapje eten! 
 Dit keer zat er geen slak in mijn stokroos, 
want ook die lusten ze erg graag  ;o(


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur heb je gekozen voor je Saroyan. Grappig al die bezoekers in je tuin. Ik hoop dat de slak nog wat over laat van je Hosta.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een pracht van een kikker, ik ben jaloers!
    Je saroyan past leuk bij je schoenen, hihi...

    BeantwoordenVerwijderen