woensdag 12 juni 2013

Nostalgie

 Op zolder vond ik niet alleen ons wandkleed.
Er lag zoveel meer leuks.
Dit kleedje maakt ik tijdens de handwerkles.
We leerden op deze manier verschillende borduursteken.
 Ik heb altijd erg genoten van die lessen 
en heb er dan ook goede herinneringen aan.
In deze retro breitas vond ik:
een eigen gemaakt punnikklosje,
     Een te klein geworden halsketting.
 Boekjes waar ik vele haaksels uit heb gemaakt,
 met vaak heel dun garen.
  Waarom ik deze nooit heb ingelijst????
Ook mijn eerste schoentjes vond ik terug.
Lief he.

2 opmerkingen:

  1. wat leuk!!
    en weet je
    je had dezelfde 1e schoentjes als mij
    :) hahahahaha,
    ik zal er ook een foto van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat je al die dingen hebt bewaard! Zo'n letter heeft mijn moeder ooit eens voor me geborduurd. Moet ik ook nog ergens hebben liggen, die is wel ingelijst.

    BeantwoordenVerwijderen