zaterdag 11 mei 2013

Over de grens

 Hemelvaartsdag zijn manlief en ik wezen wandelen in Friesland.
We volgende een gedeelte van de rode route rond de Delleboerstserheide,
een schitterende route, waar we van alles tegen kwamen.



 Paardenbloemen geven elk jaar weer zo'n zonnig gevoel.
vooral als ze een heel weiland hebben veroverd.
Zodra het donker word gaan de bloemen dicht.
Vandaag heb ik ze nog niet open zien gaan.
Te donker of te koud :-) 
Op de voorjaarsfair in Oldeberkoop 
kwamen we deze gebreide muizen tegen.
Zijn ze niet prachtig!

Gisteren werd het weer hoogtijd op naar mijn moestuin te gaan.
Wat kan het onkruid toch snel groeien,
vooral de haagwinde en het zevenblad maken het mij erg lastig!
Gelukkig geniet ik meer van de opkomende aardappelen, 
rabarber en mijn bloeiende bloembollen.

1 opmerking:

  1. Mooi allemaal hoor. Het is goed toeven in onze omgeving of niet dan?!

    BeantwoordenVerwijderen