woensdag 10 april 2013

Heerlijk genieten

Afgelopen dagen hebben manlief en ik 
weer enkele Knapzak-route's gelopen.
Paasmaandag liepen we rondom Noordlaren,
wat een prachtige omgeving.
Heel afwisselend met landelijke dorpen.
Ook was er tijdens de route gedacht aan een zitplek ;-) 
Maar wie zou GHK zijn?

Maandag even in mijn "nieuwe" moestuin
 de tuin om gespit.
De laatste onkruidjes van de vorige eigenaar verwijderen.
  Van mijn vorige tuin heb ik de bloembollen
 mee verhuisd.
De irissen hebben het goed overleefd, 
ze doen het prima.
Vandaag 12 km rondom Vledderveen gewandeld.
Het was geen zonnige dag, maar wel een droge!
 Zo liepen we ook langs Moe's tuin.
Een Theetuin waar ook een bed en breakfast in gevestigd is.
Waar je een high-thee kan nuttigen
 en op de dinsdag kan aan schuiven bij het breicafe.
Helaas was zij vandaag dicht, 
maar in de tuin vond ik haar.

 Onderweg kwamen we weinig wandelaars tegen.
Wel hele bijzondere fotogenieke momenten.


Het was heerlijk genieten in de natuur.
En volop genoten van de mooie luchten.


2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om even met je mee te mogen genieten :) Het hoeft niet altijd prachtig weer te zijn om heerlijk te wandelen, integendeel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg, ik ga ook af en toe breien bij Moe's tuin. Je hebt gewandeld in een gebied waar ik ook regelmatig loop! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen