vrijdag 12 april 2013

2004

Weten jullie het nog?
In 2004 kwam Maxima op Koninginnedag
 in een spijkerjack naar Groningen.
Wat een hippe prinses!
Vorige week donderdag had J. van ons breicafe,
een patroon van Prinses Maxima meegenomen.
Deze had ze uit de tv gids gehaald.
Zo'n hippe gebreide Maxima leek mij wel een leuke uitdaging.
Het patroon word in losse delen gebreid,
 maar ik heb hem zoveel mogelijk rond gebreid,
dat scheelt zóveel afhecht-draadjes.
Mijn Prinsesje is ongeveer 20 cm groot, 
maar naakt!
 

Gelukkig gaf Bol.com uitkomst.
Daar kun je het boekje van Fiona Globe doorbladeren. 
En vond ik daar het patroon van haar kleren.
Pffff, is wel zo netjes ;0)
  Ik hoop, dat ze nog jaren, ons, 
als Prinses en straks als Koningin,
 gaat verrassen met haar mooie kledingstijl.

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik weet het nog. In Warffum was ik erbij met onze kinderen, die mochten met school zingen met muziekkorpsen, de nieuwe Amaliamars.
    Leuke herinnering, vergeten we nooit meer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je die kwam linken, ik zet je bericht maandag extra in de kijker, wees vrij om weer te komen linken!
    Groetjes Sofie ikblogjijblogt

    BeantwoordenVerwijderen