zaterdag 23 maart 2013

Warmte

Het gevoels-themparatuur is, hier in het Noorden -10
Brrrrrrrrrr
Snoekie heeft de beste en warmste plek in huis.
Alleen voor een plasje wil ze naar buiten.
Dan de poes van de buren, Tobie, die maakt het niet uit welk weer we hebben.
Die is het liefst buiten.

 Zojuist heb ik even gekeken bij de voetbal wedstrijd van onze jongste dochter.
Haar wedstrijd ging wél door met deze kou.
Gelukkig was het een spannend spel met veel beweging.
Thuis gekomen heb ik haar een hete kop chocolade melk
 klaar gemaakt.  
Kon ze daarna weg kruipen in een warm wolletje (-; 
  
Mijn kleine projectjes schieten lekker op.
Vind het eigenlijk ook wel lekker om nog niet in mijn moestuin aan het werk te kunnen!!!
Kan ik heerlijk door blijven breien ;-)

1 opmerking:

  1. Mijn dochter mocht gelukkig binnen sporten (volleybal). Het is inderdaad akelig koud...... Gelukkig is het ook binnen goed toeven.

    BeantwoordenVerwijderen