zaterdag 2 maart 2013

The Sky....

Afgelopen maand weer elke middag naar de lucht gekeken.
Heel bewust, want door alle drukte van de dag
 komt het er vaak niet van.
Toch merk ik dat de lucht zoveel verschillende facetten kent.
Vooral de ochtenden en de zonsondergangen vind ik erg mooi,
dan wisselt de lucht nog sneller, echt prachtige kleuren.
 Hieronder een foto van mijn "Sky"project.
De maanden januari en februari.
 Beide maanden telden veel grijzen, 
maar ook prachtige helder blauwe luchten.
Wat mij ook opviel was dat de sneeuwklokjes
 allang boven de grond staan, 
maar nog niet open zijn geweest.
In huis lukt dat allemaal prima.
Samen met mijn favoriete blauwe druifjes staan ze te pronken.
Daar geniet ik erg van.

2 opmerkingen:

  1. Mooi om je sky projekt te zien, het is zo origineel om te maken.....het wordt vast heeeel erg mooi.
    Heerlijk om je bloemetjes te zien nu er buiten al weer sneeuw ligt.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat leuk dat je je door de lucht laat inspireren tot deze prachtige patchwork. En die bloemen zijn ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen