donderdag 14 februari 2013

Handwerkbeurs


Vandaag ben ik samen met vriendin S. naar de beurs geweest.
Heerlijk al die mooie kleuren garens en stofjes.
Overal even voelen hoe zacht de materialen zijn.
Wat een kwaliteit....prachtig.


We kwamen verschillende "bekenden" tegen:


 Vera van Annita

  



 Na de lunch, weer verder, want ik was op zoek naar
 helder blauwe "luchten" stofjes.
Op de beurs was er wel  heeeeel veeeel keuze.
Maar het is gelukt!
Ook wilde ik graag oud rose garen voor een vest, 
maar ik heb me ingehouden.
Ik heb al zoveel gebreide vesten.
Het is een bol geworden voor een luchtige sjaal.
En een heerlijk zacht bol met mooi overlopende kleuren.


 Bij aankoop van het garen kreeg ik valentijnshartjes.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Fenna, wat leuk dat jullie zo'n gezellige dag gehad hebben! Als ik zie welke stofjes je gekocht heb, betwijfel ik, of ik ook zoiets in mijn kast heb liggen voor je... ik heb vooral veel pastellen met motiefjes er op.. Mooie wol heb je ook, die Mini Mochi is geweldig he!! Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi garen heb je aangeschaft. Ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen