donderdag 24 januari 2013

Ze zijn af..........

 Eindelijk.......
Ik ben geen sokken breister.
Had al aan gegeven nooit meer sokken op te zetten.
Maar wat moet je als manlief erom vraagt.
In oktober had ik al een beginnetje gemaakt.
Maar ik kwam zoveel andere veel leukere projecten tegen.
En die gingen eigenlijk wel voor!
Ach, die sokken bleven wel trouw wachten.
Nu heb ik dan eindelijk de moed bij elkaar geraapt
en ze maar eens afgebreid.
Heerlijk....ze zijn af.
Manlief vind ze heerlijk warm........

2 opmerkingen:

  1. Oh, als dat geen echte liefde is!!! Ondanks dat je er een hekel aan hebt, toch een paar sokken breien voor je Lief.. super Fenna!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het vervelende van sokken vind ik dat je er twee moet breien. Maar sinds ik er twee tegelijk op de lange rondbreinaald brei vind ik het een stuk leuker geworden. En niets zit zo lekker aan je voeten als op maat gemaakte zelfgebreide sokken!

    BeantwoordenVerwijderen