zaterdag 5 januari 2013

Verslavend

Help, ik heb opeens een verslaving.
Elk dag ben ik er wel mee bezig.
Zo leuk, zo mooi en helaas tijdrovend.
Ik zit daarvoor veels te veel achter de computer.
Zoonlief attendeerde mij erop.
Da's ook wat dat mij zoon mij erop toe spreekt.
Maar het klopt wel, het is ook zo inspirerend.
En ondertussen komen de trui en de sokken van manlief
 maar niet af.
En dan heb ik het nog niet eens over alle andere wolletjes
 die wachten tot ik er iets moois van creëer.

Vroeger had ik een groot plakboek.
De voorkant was bij mij: bruin met oranje cirkels.
Ik bewaarde er alles in wat ik mooi vond.
Helaas heb ik het boek niet meer.
Nu heb ik er weer eentje en deze werkt als een soort moodboard.
Alles wat ik leuk, mooi, grappig vindt, 
maar ook wat mij inspireerd. Het mag er allemaal in.
En dit keer mag iedereen er in kijken en er plaatjes van over nemen.
Pas op hoor, het is erg verslavend!!! 
Mijn verslaving is: Pinterest.

2 opmerkingen:

  1. Nee, ik hoef geen Pinterest want als ik iets moois wil zien dan zoek ik het wel op internet ...(ik hoor het mezelf nog zeggen)
    Heb sinds kort wel een account en pin er flink op los. Tis zo leuk, het zou verboden moeten worden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verslavend is het zeker, ik ben ook al een tijdje 'de klos' ;-)
    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen