donderdag 31 januari 2013

The Sky


Op Pinterest vind ik steeds weer nieuwe ideëen.
Al die ideëen heb ik opgeslagen op mijn borden.
Zo krijg ik een mooi overzicht van waar ik van hou.
En daar vond ik ook een bijzonder idee: Sky scarf.
Zoals je hieronder ziet wonen wij in de stad
 met veel huizen en bomen om ons heen.
Prachtig, die natuur,
 maar toen wij jaren geleden op Terschelling waren
genoot ik élke dag van de mooie hollandse luchten.
Toen ik twee week later opeens verwonderd naar de lucht keek, schrok ik.
Ik had al die tijd niet meer van de luchten genoten.
Nu ik dit bijzondere idee tegen kwam wilde ik er wat mee gaan doen.

 

Elke dag sta ik nu een foto te maken van de lucht.
En verwonder mij over de vele kleuren blauw.....
grijs en prachtige witte wolken.

Van enkele tinten heb ik lapjes stof kunnenkopen.
Maar mis nog de heldere blauwe kleuren.
Wie kan mij daarbij helpen?


Van al die luchten wil ik een Sky-quilt gaan maken.
Zodat ik jaren nog kan nagenieten van al die mooie luchten.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, om de kleurenpracht van de natuur om te zetten in een quilt! Ik heb nog veel blauwe lapjes, maar weet niet precies of ze passen bij wat jij zoekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de heldere stralende blauwen, die je bij wolkenloze dagen ziet.
    Lupineke,heb zojuist een mail aan je verstuurd, gr Fenna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden. Super idee!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee, zowel de quilt als de das!! Zou mooi bij de ijsterrendeken passen haha

    BeantwoordenVerwijderen