woensdag 16 januari 2013

Kou en warmte


 Manlief was zijn sjaal kwijt geraakt....
althans hij is nu hij hem nodig heeft nergens te vinden.
Voor mij weer een leuke uitdaging om zo snel mogelijk wolletjes 
en een leuk patroon uit te zoeken, 
zodat hij er weer lekker warmpjes bij loopt.


Vanmiddag heb ik een stevige wandeling gemaakt.
Het is ook heerlijk weer om een frisse neus te halen.
Bij ons in het noorden ligt er geen sneeuw, 
maar alles ziet er prachtig uit nu het zo vriest.


Mijn wandeling ging oa naar mijn moestuin, 
daar zien mijn aardbeiplantjes er zo uit.
Zelfs de kraantjes op het park zien er fotogeniek uit ;-)


Thuis gekomen maar weer snel verder met de sokken voor manlief.
Hij wilde graag kniekousen!!!
Met 3 bolletjes is puzzelen hoe ik dat zou gaan doen. Ik brei zelden sokken, maar bedacht dat ik vanuit de tenen het beste kon beginnen. Nadat allebei de bolletjes op waren ben ik nu het laatste bolletje bezig. Omdat ik de kousen even lang wil hebben, ben ik van beide kanten van de bol aan het breien. En dan is het heel handig om het te doen op een rondbreinaald.

 

1 opmerking:

  1. Prachtige tuinfoto's!! Knap dat je die sokken tegelijk vanuit de teen aan het breien bent, ik brei veel sokken maar vind dit echt een uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen