donderdag 17 januari 2013

21 lentes jong


 Op verschillende blogs zie je de mooiste foto's van 21 jarigen.
Met de vraag: wat wat deed jij toen?


 Ik had verkering met manlief.
In die tijd reisden we door heel Nederland met de trein.
Overnachten deden we in Jeugdherbergen.
Ondertussen was ik bezig met de opleiding voor Ziekenverzorging.
En in mijn vrije tijd was ik zoals te zien is op de foto, aan het breien.
Ook toen was mijn lievelingskleur al.....blauw.


Deze maand zijn we alweer 29 jaar samen.
Dit is ons recept

Via Pinterest

4 opmerkingen:

  1. Mooi!!! En leuk om ook jou als jonge blom terug te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om ook bij jou zo'n leuke oude foto te zien.
    Fijn dat jullie al zo lang bijelkaar zijn, ik wens jullie nog heel veel mooie jaren toe!

    Groetjes Petra
    P.s. de streng hondehaar heb ik mijn vader geschonken, ik wilde er graag iets, voor hem, van breien maar hij vind het goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto mam! Van jou op je 21e! Ik lijk niet zoveel op je hier, maar Leon wel! :)

    BeantwoordenVerwijderen