zaterdag 29 december 2012

Uitpakken

We zijn bijna aan het einde van dit jaar.
Altijd goed om even terug te kijken.
Wat heb ik genoten van al mijn breierij en haakwerkjes.
Veel geinig creaties zijn onstaan, maar ook veel ideëen 
waar ik helaas de tijd niet voor kon vinden.
En nu is het jaar bijna voorbij.
Wel een bijzonder jaar, voor mij. 
Op 1 januari kreeg last van mijn rug.
Eerst werd gedacht dat ik last had van een Ischias, maar het bleek een ferme Hernia te zijn.
Nu heb ik nog hinder van de naweëen......Trigger points.
Gelukkig doet de Dry Needles behandeling mij erg goed.
En hoop ik 2013 gezonder door het leven te gaan.

Een jaar wat nog uitgepakt moet worden.
Een jaar waar vele ideëen waarheid kunnen worden.
Een jaar wat zich zelf opent.
Ik hoop dat jullie er allemaal van mogen genieten.


2 opmerkingen:

  1. Ook voor jou een goed en creatief 2013 met hopelijk geen last meer van je rug!

    Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed he, om zo even terug te kijken naar het afgelopen jaar.. vaak zitten er weer zoveel leermomenten in ;)! Ik hoop dat het nieuwe jaar voor jou pijnvrij mag zijn, want rugpijn (en zeker hernia) is afschuwelijk!! Fijne jaarwisseling!!

    BeantwoordenVerwijderen