dinsdag 18 december 2012

Kerstmarkt

Zaterdag ben ik naar 2 kerstmarkten geweest.
Het is best lastig met zoveel keuze.
Elke jaar lijken er meer te komen.
En allemaal zijn ze even gezellig.
Vorig jaar ging ik naar Duitsland, naar een traditionele kerstmarkt,
dit jaar heb ik het dichter bij huis gezocht.
Bij ons in de wijk was een markt waar veel eigen gemaakte creaties gekocht kon worden.
Zo leuk, om te zien hoe creatief  iedereen is.
Even ging er door mij heen,
 om volgend jaar ook maar eens op zo'n markt te gaan staan.
Zo kocht ik van M. lid van onze SnB, deze van klei gemaakte hartjes.
Ook kocht ik een Groningse lekkernij: poffert.
Lekker met suiker/stroop en boter. Hmmmmmm.


S 'avond ging ik met Ieke naar de kerstmarkt in Wezup. 
Mooie oude boerenschuren waren omgetoverd tot prachtige ingerichte marktstalletjes.
Het hele dorp was versierd met kerstlichtjes....prachtig om te zien.
Warme chocolade en oliebollen maakten de sfeer helemaal af.
Deze kerstboom nam ik mee voor mijn hartjes.





1 opmerking: