woensdag 26 september 2012

Fotomodel

Vandaag kun je mij als fotomodel zien in het Nederlands Dagblad.
De bijlage gaat helemaal over de mode.
En daar sta ik in!!!

In de zomer stond een oproepje in het ND: wie wil meedenken over een artikel "zelf truien breien".
Dat sprak mij gelijk aan en heb ik een uitgebreid mailtje verstuurd.
Toen ging het snel. De verslaggeefster belde mij op en nam gelijk een interview af.
"Binnenkort komt de fotograaf bij je langs".
Oeps, ik ben nog nooit fotomodel geweest.
Best spannend.
Het was juist erg gezellig, de fotograaf bleek een kennis van ons.
Hij stelde voor om bij hem thuis bij zijn nieuwe kachel de fotosessie te gaan doen. 
Op een prachtige zomerse dag zat ik in mijn warme winters gilet fotomodel te zijn.
Ik heb er van genoten ;-)

In het artikel "Liever een breiwerkje dan facebook"
staan ook 4 andere fanatieke "meedenkende" breisters.
Wie niet zelf kan breien, kan terecht bij Granny's finest in Rotterdam.
Daar ontwerpen jonge ontwerpers kleding en accesoires die dan gebreid worden door senioren.
Zo willen zij een brug slaan tussen jongeren en ouderen.

Ilse Oosterhoff is een pas afgestudeerde jonge ontwerpster,
                 die naast haar gebreide trui en sokken, de smyrna-techniek terug laat komen in deze rok.






5 opmerkingen:

  1. O, wat leuk!! Je staat er leuk op. Het lijkt erg gezellig! Ik ben benieuwd naar de bijlage, heb zelf de krant niet (meer). Ik had ook nog gereageerd op de oproep, maar door allerlei omstandigheden was ik te laat om nog mee te kunnen doen.

    Gr. Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je staat er leuk op hoor! leuke actie ook van de krant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk!! en je staat er inderdaad erg leuk op!

    BeantwoordenVerwijderen