donderdag 23 augustus 2012

Werkzaam weer

 O, wat een heerlijk werkzaam weer.
Mijn breiwerk lag maar te liggen in de breimand, met frisse moed ben ik begonnen aan het bovenste gedeelte van het rugpand. Ik heb daar een bolletje voor gepland. Voor het voorpand en de laatste afwerkingen heb ik ook nog een bolletje. Ben heel benieuwd of het allemaal gaat lukken zoals ik het in gedachten heb.

 Na de vakantie ziet mijn tuin er altijd een beetje verwilderd uit.
Deze week heb hem dan ook eens grondig aan gepakt.
Vrolijke winterharde viooltjes gekocht.

 Tussendoor geniet ik van al het moois wat mij voor geschoteld word.



                                              
Deze grote gele bloemen groeien in mijn moestuin. Nu geniet ik ervan, maar straks als de blaadjes eraf vallen kan ik de hartjes gebruiken voor een bloemstuk.







Van vrienden kreeg ik dit seizoen 3 courgette, 3 kalabas en 1 pompoenplant.
Van de courgette heb al heel veel afgehaald. Maar heeft in de vakantie nog vele grote gegeven, deze heb ik ter versiering op mijn oude tuinbankje gelegd.
De kalabassen laat ik met rust, zij groeien nog wel even door.
Maar ik schok mij wild toen ik na mijn vakantie terug kwam op de moestuin, mijn pompoen is mega groot!!!
Hoeveel zal hij wegen?

 





1 opmerking:

  1. hey leuk, je bent er weer. Dat wordt smullen met die courgettes, courgettesoep, courgette in weckpot, courgetteschotel, usw....

    BeantwoordenVerwijderen