dinsdag 24 juli 2012

Nog veel meer


 Vorige maand heb ik de lapjesdekens in geleverd.
Als je nog lapjes over hebt, wil ik ze wel aan elkaar zetten!
En daar stond dan opeens de luierdoos, beplakt met een behangetje, vol lapjes.
 Gemaakt door een mevrouw van zeker 80 jaar!
Ze wilde graag mee doen aan het project, maar zag het niet zitten om ze aan elkaar te naaien.
Ik vond dat juist weer een hele uitdaging.
Welke kleuren passen bij elkaar en met welk garen haak ik het aan elkaar.


 Dit is het eind resultaat.



 Maar er zaten nog meer lapjes in de doos, allemaal met zachte tinten.


 Deze is kleiner geworden, maar is wel afgewerkt met een gehaakt randje.


                                               
Ik hoop, dat alle mét liefde gemaakte dekens veel warmte mogen geven aan hen die ze ontvangen.


1 opmerking: