maandag 4 juni 2012

SnB-lapjesdekens



De lapjesdekens zijn af.
Vanaf april zijn we van onze wolrestjes vierkanten gaan breien van 20/20 cm.
Elke donderdag was het in ons breicafe weer een verrassing welke kleuren er bij kwamen.
Boven verwachting kunnen we 2 grote dekens en 2 kleine babydekens mee geven aan de jeugd die deze zomer op werkvakantie gaan naar Hongarijë en Roemenië. Zij zullen de dekens uitdelen aan de bevolking.
Met een mooie contrasterende kleur zijn de dekens afgewerkt.


Met veel plezier hebben wij eraan gewerkt:
Alies, Coby, Erika, Fenna, Geke, Hennie, Henny, Hilda, Ieke, Julia, Jannie, Jannie, Lien, Marie, Margriet, Marga, Sigrid, Sita, Trijntje en Willie.
Bedankt allemaal!


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig gezamenlijk project hebben jullie er van gemaakt, met geweldig resultaat! Hier kunnen jullie trots op zijn, en wat een warm en lief cadeau om mee te geven aan hen, die het zo goed kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woh, wat is jouw deken gaaf. Mijn complimenten. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie deken zeg. En ontzettend leuk om samen aan zo'n deken te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai, via via lees ik dat er in Assen ook een SnB is? Wanneer en waar is dat??? Ik woon in Bovensmilde en brei ook graag en veel (en daarnaast spinnen, wol verven en dergelijke).

    Groetjes, Riëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, via de website van SnB lees ik dat het op donderdagochtend is, dan werk ik, helaas...

      Riëtte

      Verwijderen