woensdag 23 mei 2012

Achterpand

Vanmiddag heb ik in Groningen geshopd.
De anders altijd zo drukke Herestraat was met deze warme temperaturen erg rustig. Heb dan ook maar bij mc Donalds een mc Flurry met snickers genomen, heerlijk. Bij Didi vond ik een zomers linnen witte bloes. Ik was er al lang naar op zoek, de vorige heb ik helemaal afgedragen, zo lekker zat hij ;-) Hoop hier lang plezier van te hebben.
Bij het Achterpand werd ik ontzettend gezellig geholpen door Janeth. Deze zaak is nog maar kort geleden geopend, maar raad elke breister er even een kijkje te nemen.
Haar assortiment is groot, van Lana Grossa, Scheepjeswol, Rowan, Phildar tot Drops.
De winkel doet zo knus aan, dat ik eigenlijk baalde dat ik mijn breiwerk niet mee had genomen. Ze heeft een grote tafel in de zaak staan met breiboeken en tijdschriften. Het boek de vrijdagavond vriendinnenclub van Kate Jacobs lag er ook en past hier ook helemaal.
Ik hoop dat Kate Jacobs haar tweede boek "Knit Two" snel vertaald wordt, die wil ik zeker lezen.

1 opmerking:

  1. Ook ik was even in de stad gistermiddag, in Meppel dan hoor, maar ik vond het echt te warm. Het enige leuke was de airco in sommige winkels......

    Mooie blouse heb je gekocht. De blauwe alpaca staat er prachtig bij!

    Ik wil zeker eens een keer kijken bij het Achterpand, je maakt me nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen