zaterdag 14 april 2012

Breidag

Mijn eerste breidag in Nieuwegein, was een leuke belevenis.
Ik had er erg naar uitgekeken, even een dagje er tussen uit en lekker tussen de wolletjes, weblogschrijfsters en Ravelrybreisters. Met collega I en E van het SnB breicafe, heb ik mij gesmuld van al het mooie garen op de breidag. Schitterend garen heb ik gezien, maar moest me inhouden, er ligt in de breimand nog zoveel te wachten. Voor een nichtje heb ik het patroon van Vera gekocht. De ruilhoek vond ik een leuk idee, voor elk ingeleverd bolletje mocht ik een nieuwe uitzoeken. Dit is mijn vondst.


Deze 2 bolletjes vond ik zo mooi van kleur, kon ik niet laten liggen.



Vandaag mijn pas gekochte fototoestel uitgeprobeerd.
De foto hierboven krijg ik maar niet gekanteld, er zitten w.s. meer knopjes op het toestel die ik nog niet ken ;-)


Ysolda was ook aanwezig. Ze gaf workshops en signeerde haar boeken.


Deze rol kon ik ook niet laten liggen!!!

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat jammer dat ik er niet kon zijn... je bent weer prima geslaagd zo te zien... ik ben benieuwd naar alles wat je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was inderdaad een leuke belevenis en heel gezellig. Zal morgen mijn aankopen even showen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het ook geweldig leuk en het was ook mijn eerste keer op de breidag!!Ik kon ook niet genoeg krijgen van al die wol.
    groetjes
    mija (ferme marie)

    BeantwoordenVerwijderen