maandag 2 april 2012

April


April is voor mij de maand van het werken in de tuin, vooral in mijn moestuin.
Waar eerst alles zwarte aarde was, komen rijen met groentes voorzichtig boven de grond.
De rabarber schiet de lucht in, prachtig om te zien.
Een oude heerlijk zittende spijkerbroek heb ik gebruikt als lijst voor de quilt.


In het najaar had ik een bakje met bloembollen gekocht met narsissen, tulpen, anemonen en nog verschillende andere bollen.
Tot mijn verbazing kwamen als eerste de mini-irissen te bloeien!!!
Op de verpakking staat juli/augustus!!! Leuk dat ik er nu al van mag genieten ;-)
Ook onze poes "Snoekie" geniet van de verse aarde die ik over mijn pas gezaaide rucola heb gestrooid. De foto is erg wazig, hij is vanuit de kamer gemaakt.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk quiltblokje! Gezellig zo in de tuinsfeer. Heerlijk dat het weer lente is, al is het deze week weer even wat minder fijn om buiten te zijn. Ach, je kan niet alles hebben toch?

    BeantwoordenVerwijderen