maandag 19 maart 2012

Afjes

Mijn Inspira col is al enige tijd af.
En fotograveren kwam er maar niet van. Mijn fototoestel doet niet altijd zoals ik zou willen, elke keer gaat hij automatisch uit. In de winkel werd mij verteld dat ik voor iets meer geld weer een supernieuw toestel kon kopen, want repareren kost tegenwoordig ook wat!!!


Van een oud blikje een pennenbakje gemaakt.
Rondom allemaal vasten en bovenaan een schulprandje gehaakt van stokjes.

Het schrift kreeg ik van mijn schoonzus.
Helemaal mijn kleur en is gemaakt door Royal Delft.
Ik vind het elk jaar weer een uitdaging om een leuke agenda te maken, bv door een schrift om te toveren tot agenda.
Dit wordt mijn 2013 agenda!!!

Inmiddels heb ik een MRI scan gehad, ik heb een hernia!
Ik ben weer 2 uurtjes op de werkvloer, heerlijk vind ik dat.
Weer lekker bezig te mogen en kunnen zijn.
Maar mijn moestuin.....dat wordt een ander verhaal.
Hij moet eerst om gespit worden....man en zoon maar even lief aankijken ;-)
Ik heb zoveel leuke en lekkere zaden gekocht....hoe krijg ik ze in de grond!

4 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg, die col! en sterkte met je hernia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie col! Och wat naar een hernia! Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de col prachtig, echt heel erg mooi!! Complimenten hoor! Leuk ook dat bakje, zo'n eenvoudig idee en dan zo'n mooi resultaat! Groetjes en een fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kol!

    En wat naar dat je een hernia hebt..... Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen