dinsdag 21 februari 2012

Verwennerij

Afgelopen zondag ben ik een jaartje ouder geworden.
Ik heb heerlijk genoten en ik ben vreselijk verwend!
Mijn dochter gaf mij 2 kruidvat-treinkaatjes, om samen op stap te gaan. Altijd gezellig.
Lig nu met regelmatig op de bank met de gekregen cd van Sela. Prachtig.



Zoonlief had weer bolletjes wol voor mij gekocht, vind ik zo lief he.
Ik zie hem helemaal staan, bij de Pipoos tussen de wolletjes, 22 jaar jong ;-)
Nu mag ik Ravelry weer doorneuzen voor leuke brei-ideëen, da's het leuke van dit soort kado's. Hmmmmmm.

In de SnB groep had T. restanten garen mee genomen.
Het was 120 gr. katoen deze heb ik omgetoverd tot een sjaal.
Daarvoor heb ik 20 steken op gezet en tricot gebreid.
Van het laatste restje heb ik nog een bloemetje kunnen maken.
Een rondje haken en in elke steek 2 vasten haken....hij begint vanzelf om te krullen.

3 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd, en je bent heerlijk verwend! Fijn om zo na te genieten! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Je bent inderdaad flink verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel te laat maar: alsnog gefeliciteerd!

    Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. Je bent flink verwend. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen