vrijdag 17 februari 2012

Knuffel

In januari vroeg de Wonen en co, van het Dagblad van het Noorden, een knuffel te maken.
Ik had immmers alle tijd, dus heb ik in mijn voorraadje katoen gegrabbeld.
Maar hoe maak je nu een knuffel die een glimlach ontlokt!!!
Dat was niet het enige er werd ook een beschrijving bij verwacht!!!
Al breiend, schrijvend, doorstreepend, uithalend en op nieuw breiend kwam ik mijn dagen door ;-)



Ik ben begonnen met de onderkant, een vierkantje.
Daarna ben ik aan twee kanten gaan minderen. Ik bedacht mij dat een buidel wel grappig zou staan. Toen ik doorbreide stond het rose flapje steeds een beetje omhoog....dat lijkt ook wel grappig als wenkbrauw.
Toen ik nog maar 12 steken op de pen had moest ik bedenken hoe dit wilde afwerken:
Ik heb mijn fantasie zijn gang laten gaan.


De buidel verdiende gewoon een mini knuffeltje ;-)
Wat vinden jullie van dit schatje?

4 opmerkingen: