maandag 13 februari 2012

Ik lief jou

Deze maand ben ik veel aan het bloggen over de Liefde.
Je kan er immers nooit genoeg van krijgen!
Zaterdag ben ik met mijn vriendin S. naar de vrouwendag geweest.
Het thema was: Hartelijke Liefde.
O, wat heb ik genoten:
...van Wilma Veen, ze kan zo mooi, met een grote dosis humor, vertellen.
...van haar schilderijen, met het verhaal erachter, heel boeiend!
...van haar persoonlijke tekst, die ze schreef voor in mijn boek.


...van het heerlijke eten.
...van de creatieve workshop, houtbewerken.


...van de contacten met elkaar.
...van de tijd die ik mijzelf gaf om er heen te gaan, met tuinstoel en al ;-)
...van de gezelligheid met mijn vriendin.
...van het vrouw zijn.
...even alleen maar Fenna te zijn
...en heel veel liefde te mogen ervaren en te ontvangen.

...van de hyacint die ik kreeg van een vriendin.
...van het kado wat ik voor mezelf kocht en daarmee een goed doel steun.

Verbonden zijn
jij en ik
meer is niet nodig
om te weten
voor altijd
heb ik je lief.........ik lief jou, Wilma Veen

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Zag haar boek in de winkel liggen, met dezelfde titel... grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtig logje, aangrijpend mooi! Ik ben er helemaal een beetje stil van... Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blog! Fijn he zo'n dagje even heel wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen