donderdag 19 januari 2012

Zo maar.....

Kreeg ik zo maar op eens een pakket door de brievenbus geschoven.
Van Ariadne at home.
Ik moest even goed nadenken, heb ik iets besteld of iets gewonnen.
Eigenlijk wist ik het niet meer. Oeps!
Toen ik de enveloppe open deed, ging er bij mij een lichtje schijnen.
Dit mooie boek kon je winnen, bij at Home.
Door in te vullen dat ik belangstelling had.
Nu ben ik een van de 6 gelukkigen.
Het is een zeer veelzijdig creatief winter boek, wat veel decoratie's weergeeft.
Alleen van het doorbladeren, daar geniet ik al van!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat vreselijk leuk Fenna! Ik heb het boek in de boekwinkel gezien, het is echt een leukje en staat boordevol inspirerende ideeën! Jij bofferd, je hebt het helemaal verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dit boek gewonnen hebt. Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen