dinsdag 3 januari 2012

Hoop en verwachting


Mijn stitchery past nog niet bij het weer van vandaag.
Wie weet hoe snel het weer omslaat en lopen we door het verse sneeuw en kunnen kinderen de mooiste sneeuwpoppen gaan maken.
Altijd weer mooi, om positief naar de toekomst te kijken.
Zo staan er weer leuke dingen op de agenda.
De handwerkbeurs op 17, 18 en 19 februari in Zwolle.
De brei en haak dagen in Nieuwegein. Deze zijn op 13 en 14 april. Daar wil ik zeker heen, je kan er onder andere Ysolda tegen komen. Zij komt uit Schotland en maakt prachtige creaties, in elke maat beschreven.
Ook Stephen West zal een workshop geven.
Wat mij erg aanspreekt is de ruilhoek.
Neem je oude garen of restanten mee en ruil voor iets wat jou aanspreekt.
Maar ook de ontmoeting met andere webbloggers, lijkt mij erg gezellig.

2 opmerkingen:

  1. bij mij hangt tie ook :)
    mee,het past niet bij het weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst wens ik je een heel gelukkig 2012! En wat een schat van een quiltje heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen