zaterdag 7 januari 2012

Hoe gekker, hoe mooier

Maak een vrolijke, kleurrijke fantasieknuffel, dat een glimlach ontlokt.
Brei of haak hem van natuurlijk materiaal, in een bijzondere vorm.
Een bericht wat mij meteen aansprak.

Voor de Wonen en Co beurs, van het Dagblad van het Noorden, willen ze graag knuffels om hun "Happy" Living op te vrolijken.
Wat een uitdaging, ik ben iemand van de vaste vormen, kleur getrouwe knuffels.
Mijn Jacobus knuffels komen er niet voor in aanmerking!


Zal ik maar gewoon met mijn ogen dicht een kleur gaan pakken.
En maar beginnen te breien of tussendoor een stukje haken.
Het thema is immers: Hoe gekker, hoe mooier.
Het prikkelt wel mijn fantasie.

Oeps, er word naar een patroon gevraagd.
Voor alle creatievelingen die eraan mee willen doen, mogen een berichtje achterlaten voor meer info.

4 opmerkingen:

  1. Oei, spannende uitdaging... ook ik ben meer van de traditionele vormgeving...! Maar ik word wel benieuwd welke knuffels er wel komen, laat je ons dit ook zien? Groetjes! P.S. Schattige aapjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige Jacobussen heb je gemaakt; zo leuk en zo kleurrijk. Ik vond de mijne al zo goed gelukt, maar die van jou zijn nog "aaibaarder". Dank voor je reactie op mijn blog. Eindelijk heb ik ontdekt op welk knopje je moet drukken om op de blog te komen van diegene die reageert. Heeft een halfjaar geduurd, maar ik ben nooit te oud om te leren (denk ik). En op die manier ontdek ik weer leuke nieuwe bloggen, waaronder die van jou. Ik heb je genoteerd voor de weggeefactie en hoop je blog vaker te zien. Groeten uit Haarlem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe heb je hem gemaakt ?
    Geef je de patronen ook weg ?
    Ze zien er super leuk uit om een keertje te maken :)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe heb je hem gemaakt ?
    Geef je de patronen ook weg ?
    Ze zien er super leuk uit om een keertje te maken :)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen