dinsdag 27 december 2011

Prijs


Met deze kerstbal heb ik de 2e prijs gewonnen bij boekhandel Iwema.
Zij hadden tot 6 december een wedstrijd Kerstballen breien.
Er waren heel verschillende kerstballen ingeleverd.
Qua kleur, formaat en patroon.
Leuk dat iedereen zijn eigen idee erin heeft verwerkt.
Ik heb er een beetje van Arne en Carlos en een beetje van mij zelf gedaan ;-)

Een collega breister van de SnB groep heeft de 1e prijs gewonnen!
Zij kreeg de boekenbon van €25,00.
Ik mocht een Lief tas mee naar huis nemen. En daar ben ik erg blij mee.

3 opmerkingen:

  1. Je kerstbal ziet er dan ook heel kunstig uit! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Terecht verdiend hoor, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstbal heb je gemaakt en wat leuk om mee te doen aan een wedstrijd. Gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen