zaterdag 31 december 2011

Het kan nog net...

Het kan nog net op de valreep van 2011.
Wat was het weer een heerlijk brei-en haakjaar.
Veel nieuwe creaties heb ik mogen maken.
Lichamelijk was het niet altijd even verantwoord.
Op de SnB hebben Sita en ik in een jaar tijd 18 nieuwe haak en breister mogen ontmoeten.
Als afsluiting van het jaar zijn we met z'n allen naar de Wolstudio in Fochteloo geweest.
Iedereen heeft weer nieuwe bolletjes en wolletjes in voorraad zodat we ook het komende jaar gezellig bij elkaar kunnen zitten onder het genot van een bakkie koffie of thee. Ik heb er alweer zin in! Er zijn zelfs breisters die elke week naar de Brasserie gaan om bij elkaar te zitten breien. Mooi he.
Voor de kerst ben ik met manlief naar de kerstmarkt in Oldenburg geweest.
Dat was voor ons de 1e keer, maar wat is zo iets toch gezellig.
Via Froukje verman ik al dat er een ook mooie wolwinkel is. Inderdaad hoor, wat een prachtige winkel. Ook dit keer heb ik me niet in kunnen houden, het is net of ik dan in een snoepwinkel sta en iets móet kopen.
Ik heb 8 bollen van Lana Grossa, Vario gekocht.

Het breit zo een eind weg dat mijn vestje bijna af is!
Misschien als ik even stevig door brei, komt hij nog af op deze laatste dag van het jaar. ;-)
Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en tot volgend jaar.

3 opmerkingen:

  1. Lieve Fenna, je kunt er beslist trots op zijn dat jullie SnB zo'n succes is geworden, vast een van de hoogetepunten in jouw afgelopen handwerkjaar! Gelukkig nieuwjaar!! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook allen goeds in tweeduizendtwaalf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Nieuwjaar... wat een mooie wol!!

    BeantwoordenVerwijderen