vrijdag 11 november 2011

I-cord

Wat kun je doen als je een lange reis, in het donker, in de trein voor de boeg hebt?
Lezen, kletsen of breien.
Ik heb o.a gebreid. Een klein project wat gemakkelijk mee te nemen was.
Op 2 korte breinaalden zonder knop, heb ik 4 steken op gezet, van een restant bolletje wol in mijn kleur: blauw.
Deze steken brei ik alleen maar recht, door de naald niet te draaien.
Ik schuif de steken weer naar het begin van de naald.
Doordat ik het draad weer naar de eerst steek trek, brei je in het rond!!!


Veel breiplezier, gr Fenna.

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!!! Vooral doordat de kleur zo prachtig verloopt, echt heel erg mooi. Leuk idee, ik dacht eerst dat het een gepunnikt koord was... groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zo in die blauwtinten. Inderdaad een fijn werkje voor onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen