maandag 7 november 2011

Amsterdam


Afgelopen zaterdag ben ik met mijn dochters naar Amsterdam gereisd.
Alle 3 hadden we iets voorgesteld om naar toe te gaan.
De NewYorker, een kleding winkel. Mijn jongste wilde er kleding kopen, maar uiteindelijk ben ik er geslaagd.
Mijn wens was om naar dé breiwinkel van Amsterdam te gaan.
De Afstap. Wat een mooi assortiment hebben zij. Omdat ik nog zoveel garens heb liggen is mijn portomonee dicht gebleven!!!
Via de 9 straatjes en de PC Hooftstraat, waar we hélémaal niets hebben uitgegeven, maar wel onze ogen hebben uitgekeken, zijn we naar de taart van mijn tante gegaan. Mijn oudste dochter wilde daar graag naartoe.

We hebben een heerlijke, zonnige en vooral gezellige dag gehad.
In het donker zijn we terug gereisd en heb ik voor het eerst in het openbaar gebreid. Een klein projectje en ik kreeg er gelijk een positieve reactie op.
Wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Wat klinkt dat als een gezellig dagje! Leuke foto van jullie! En knap dat je geen wol gekocht hebt, dat was vast moeilijk... Leuk he, 'public breien', zeker als je positieve reacties krijgt! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen