zaterdag 19 november 2011

-50

Een tijdje terug stond ik in de winkel voor een bak met goedkope leesbrilletjes.
Ik zette er een op mijn puntje van de neus en ontdekte dat ik de lijnen in mijn hand opeens een stuk beter zag!!!!
Voor de gein heb ik hem gekocht.
Je weet maar nooit wanneer hij van pas komt.
Dat was dus al redelijk snel!
Ik kreeg de draad niet meer zo vlot in de naald.
Nu ik elke maand een borduursel maak, merk ik dat ik hem elke keer op doe.
Tja, ik ben dan ook nog geen 50 jaar, maar voel me nu wel een -50er. ;-)

Oeps, ik heb zelfs de foto niet scherp kunnen krijgen!!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een grappig verhaal, en herkenbaar ook! Hier gaat mijn dagelijkse bril vaak af als ik aan het freubelen ben, als brildrager het omgekeerde proces dus...! Ik weet niet, waar je beter mee bent. Maar fijn dat het brilletje je helpt, en: je bent zo oud als je je voelt :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Fenna, ik heb er ook al een, zo nu en dan zie ik het ook niet scherp. En het duurt bij mij nog 8! jaar voordat ik Sara zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, 50 of niet, als een brilletje het leven gemakkelijker maakt is dat toch alleen maar fijn. Je bent zo jong als je je voelt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen