woensdag 26 oktober 2011

Stitchery

Gister vertelde ik al dat ik met iets nieuws bezig ben.
Nieuw voor mij ten minste, als je op internet kijkt, heb je een giga aan voorbeelden van anderen, die het ene na het andere werkstuk ermee maken.
Dit is wat anders dan de gewone kruisteek.
Stitchery wordt het genoemd.

Elke maand wil ik een afbeelding gaan maken.
Deze maand staat in het teken van de pompoenen en de spinnen.
Als je 's morgens vroeg op pad moet, zie en voel je vooral de draden van de spinnewebben.

Het is erg leuk werk en "november" heb ik dan ook al bijna af.
Deze zal ik volgende week laten zien.

2 opmerkingen:

  1. Ach wat schattig! Weer eens heel iets anders dan kruissteekjes! Je ziet ze inderdaad erg veel, ik vind ze leuk, maar heb het zelf nog nooit gedaan. Misschien toch eens proberen, maar ja, ik heb al zo ontzettend veel andere dingen te doen ;) Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw,wat leuk zeg !!
    ja het is heel verslavend :))

    zettum op !!!
    nog maar 10 maand te gaan

    BeantwoordenVerwijderen