maandag 19 september 2011

Warme cupcake

40 cupcake's hebben mijn dochters gemaakt.
Zaterdag vierden ze samen met mijn 50 jarig geworden man, hun verjaardagen.
De hele ochtend hebben ze gezellig kletsend in de keuken de meest mooiste cupcake's gecreëerd.

Met een lekker bakkie thee erbij. Hmmmmm.
Thee uit een theepot, die een bijzonder jasje draagt!
Met een goed voorraadje garen lukt dat prima. In de naaidoos vond ik bijpassende kraaltjes, ooit eens afgehaald van een Didi-tuniek en van een oude ketting.

Eenmaal klaar vond ik hem niet bij mij passen.
Het voelde niet goed: het materiaal, de kleur?
Ik weer op zoek tussen mijn garens.
Kleuren combimeren, knoopjes erbij en daar is hij.
Mijn eigen blauwe cupcake-theepot-jas.
Vandaag geniet ik met gezellige muziek, mijn haakwerk en een bakkie warme thee.

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige creatie's, die cupcakes!! Mijn dochter heeft er vol bewondering naar zitten kijken! En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met al je jarigen. Wat bijzonder dat je man 50 is geworden, de mijne wordt het komende zondag!

    BeantwoordenVerwijderen